12 Mars - Fantastiska väder.

Fy fan som jag vart ute och gått idag .. ni kan inte ana. mina ben är helt slut.
en timme dödandes på gymmet och TVÅ timmar därefter promenad med min svärmor (svärfar/svärmor kan vara de fulaste namnen) - ner till stan, hem från stan, till affären, bli bjuden på fika, mest för att jag inte "kunde" gå hem eftersom städerskan var här. men när vi kom tillbaka var hon klar och det luktade rosor i hela lägenheten, WAAAH allt var städat, kuddar var upppiffade och jag har nu smulat ner mattan och rört runt ..... så tråkigt. 
 
nu har jag legat utslagen framför solen vid balkongen sen dess, halvsovit och läst böcker. 
Har ju vart upp mot 15 grader idag så långpromenader när man se hur träden börjar får knoppar osv gör fan ingenting.
mina ben orkar inte bära mig mer dock- de ringde också från praktiken, om jag kunde jobba imorgon, - såklart går jag i skolan, men förhoppningsvis är läraren sjuk även på Fredag, då är jag där och tjäna cash!

nu har jag fanken inte tid med detta - Torres kommer snart och då är vi hundägare .. i vårt nystädade hem. fan.
JAG HAR KÖPT TULPANER också idag, lila. SÅÅÅ tjusigt när dom slår ut sen, känner mig lite som 80+. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback