New in.

men sidär, lite shopping blev det idag. tjusigt får jag uttrycka det.
hade ju önskat mig presentkort på stadium (klara inte av att bara får pengar egentligen) men jag fick pengar på kontot, och jag tänkte att jag köper skorna DIREKT innan jag gör av med skiten på annat (eller bara spara det, för det gör jag helst) - så jag, emma och bea drog sponant till emporia, flög in på stadium och tog första skönaste och snyggaste inneskor. - dessutom på rea. sån tur?!

Imorgon, onsdag och fredag är vi lediga, så får helt enkelt inviga dessa imorgon. 
på måndag åker vi ut på praktik också, fyra veckor. - ska bli spännande och det är väl efter de veckorna man känner om det verkligen passar det här, är ju en sak och sitta och uggla i skolbänken än att faktiskt vara ute.

nahe, nu hungrar jag fanken ihjäl. blir hemmagjord thaimat idag, åt det idag till lunch också, och i lördags, och så ska vi äta det på Fredag med ... ja säga vad man vill om mina matvanor, men de är FAN FANTASTISKA! thaimat 4 dagar i veckan och tacos resterande. - looooovely.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback