men grrrr.

Ibland tror jag fortfarande det är slutet på 2012 och början på 2013. 
Jag ligger så gott som ett år efter. igår slog det mig att det är TRE årsedan jag åkte till England?
jag kan inte fatta att 2011 är tre årsedan? Makes no sense at all. 
det har börjat gro ordentligt i huvudet på mig sen sist jag la upp alla bilder.
vill bara boka en flygbiljett, destination unknown ungefär. 
finns inget och säga utan att det blir tjatigt och man vill slå sönder mina blogginlägg.
men att det är tre årsedan sen england och thailand? det är fortfarande helt oförståligt för mig.

Jag kom också på att jag bara ha FYRA städer kvar att besöka i USA innan jag verkligen kan säga "nu har jag fan vart precis överallt jag vill vara i det landet" - dessutom tycker jag Chicago är alldeles för underskattat och något ALLA människor som reser USA-runt måste uppleva. - anyway - ska försöka boka in en tripp till England snart igen, April/Maj typ. hade varit makalöst roligt. vi får se hur schemat ser ut. 

rensade in bilder från datorn till hårddisken igår. hade inte lagt över en bild sen 2011. 
så ni kan ju tänka er. tog bara 2012 och lite från 2013 än så länge, över 5000 bilder. fyfan vad seeegt.
ska göra såhär direkt nästa gång. - nu behöver jag hoppa in i duschen känner jag. 

förövrigt tror jag bara det är vinterns fel som gör att man längtar tillbaka. 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback