guld med helg.

DET ÄR HELG!
Igårkväll låg jag och Calle och kollade igenom ALLA videos från USA.
hittade en massa från när jag och Evelina spenderade en helg i Los Angeles. Känslan man hade kommer tillbaka på något vis. - det är så jävla mycket roligare med videos än bilder. DOCK hittade vi inte San Francisco videorna, och förstår inte vad dessa tagit vägen heller. - Ska visa lite för er snart. video är ALLTID kul.

ikväll blir det äntligen hundraåringen med bea, har höööga förväntningar. kanske är dumt.
Imorgon blir det lunch med Emma i helsingborg och fotboll med mina grabbar i malmö. - det är braaaa!
och så får jag snart blir "lättare" i skallen så jag kan börja plugga ordentligt. 

dags för frukost, en dusch och lite jobb! 

förövrigt så vill jag verkligen har sommar nu, eller April. JA TRE MÅNADER KVAR!!! 
Jag älskaaaar sommaren, fyfan! man klagar INTE på sommaren! Men våren är så gudomligt vacker och man vet man har 4-5 månader av gröna träd och ljusa kvällar. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback