again.

så vart man sjuk igen? kände mig jätte "tung" igår efter innebandyn men tänkte det var ju för all träning.
och idag vaknar man upp med det jag bruka nu för tiden, tung i huvudet, helt igentäppt, allt gör ont osv.
något fel på immunförsvaret denna vintern alltså. - Tackar vet jag USA, där hade jag inte vart sjuk i över en dag utan att fått både de ena med det andra, dessutom har dom NyQuil, något som sverige troligtvis har som recept (säljs ju såklart inte, men om det skulle så), men helt receptfritt i USA och gör att du praktiskt taget hamnar i koma tills du är frisk. stora Gröna och röda piller. och nu menar jag RIKTIGT stora - men det är nog guds gåva till mänskligheten. och Sandra, du läser ju här. palla du köpa två såna paket och skicka till mig? ;) vi kan ta det innan du åker hem i sommar! thank you darling. 

ska nog försöka borra ner mig och sova lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback