28/1.

på lördag är det fanken februari - FEBRUARI liksom? kortaste månaden som finns, vilket är BARA bra? 
Vore så typiskt om en sån månad hamnat i t.ex. Juni? 
Kan knappt vänta till man kan rulla upp byxbenen lite, ta på sig en tröja, converse skor och bara bege sig ut.
ännu mer längtar jag självklart till att dra på sig shorts, tshirt, sandaler och sen bege sig ut.
- Idag har jag dessutom shoppat upp mina presentkort jag fick i present, muuuummma. 
är det inte kul att shoppa satan UTAN att slösa pengar?! Kan vara det bästa. 
självklart har det kommit mycket snö hit nu .. vi som klarat oss så bra. men jag ser fortfarande väldigt positivt på detta. Nu har ju åtminstone snön kommit (man vet ju att den alltid kommer NÅGONGÅNG) nu kan det ju inte bli värre? 

sitter just nu och kolla på nåt djurakuten på trean? handlar om en gås i detta avsnittet.
och jag kände bara lite ... dööööö. - Ja, Jag är en djurvän och ÄLSKAR såna där djurakuten, och fan vet allt vad det heter, men när ett avsnitt handlar om en gås? 50 minuter om en gås ... nej där går gränsen. - absolut, fint att hen också räddas, men så kul är det inte. ... nu har hon räddat gåsen iallafall, med ett jävla anfall dessutom.

igår fick jag dessutom beställa min första litteraturbok på min utbildning ... 370 kronor. jävla rånet.
men första boken ändå? får väl skatta det som tur. - välbehövd också.

mycket blogginlägg nu för tiden .... blir nog en minskning snart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback