11 Januari.

Man tänker alltid att somna jag nu så vaknar jag nog upp bättre. 
Men idag blev sämre, förkylningen har spritt sig till bihålorna och det börja nu göra riktigt jäkla ont. 
igår hann jag iallafall med att se hundraåringen, den var ju verkligen fantastisk? förstår inte att folk ha något ont och säga om det? Man får ju förstår man inte ha samma budget som i hollywood, men tycker verkligen den va välgjord och precis min smak av humor. 

nu har jag tagit plats i sängen igen, gör ont när jag nyser, gör ont att snyta mig. 
MEN MEN, jag tror fortfarande på att varje dag är en bättre dag! Idag och imorgon ska jag bara ligga och chilla, men på måndag kommer jag skita i allt som heter sjuk att göra, då är det dags för livet att ta plats igen. 

tanken på att komma hem till min födelsedag blir inte av iår heller. utan det får blir Februari.
sist jag firade hemma i Kallinge var på min 19årsdag, det var ett bra tag sedan det där.
näämen det blir dyrt och ligga och åka och dessutom har jag inte tid direkt heller. 

nu ska jag andas ikapp med regnet, kanske sova lite, och kolla lite gamla serier. ledighet <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback