Wednesday.

Snart redan helg igen? (Ja, på onsdagarna brukar jag säga det är helg igen, för det är ju egentligen bara torsdag? sen fredag är ju som en helgdag hela dagen) - ikväll ska jag tillbaka till skolan och kolla ungarnas pjäs. 
som vi övat, och jag vetitusan om det sitter för hälften av dom, men det är väl så det ska vara? misstag, skratt osv. föräldrarna kommer älskar det! Hatar tågen från kävlinge hem, men bugar och bockar för att man får låna Sofies bil istället. - Det ta 8 minuter till kävlinge. men tågen går inte ens EN gång i timmen ibland. och jag har inte lust att sitta där 21:00 på en station. 

klia i huvudet gör det också, löss går i skolan ... jag har väl framkallat något? en gång i livet har jag haft löss. Kan fortfarande minnas hur jobbigt det var. - men jag har haft lite fobi att gå nära ungarna, men de vill ju gärna komma nära, mysa och hoppa på en. MEN vi får hoppas det är psykiskt i huvudet just nu. 

vad annars? till helgen är det lite jobb, ikväll är det HOCKEY och FOTBOLL!!!
Dessutom har jag lite "sportlov" nästa vecka, så går bara skolan på Onsdag och kanske fredag?. haaaallleeeelujaaah.
ska blir fantastiskt med lite sovmorgon, passa Nellie lite grannnna, borde fanken ha henne en heeeeel dag och hitta på en jävla massa kul, åka iväg någonstans. åh den ska funderas på. lite upptäcksfärd. det behöver vi. 
det är ju bara den där jävla napen på dagarna .. känns otryggt och hoppa den. 

Kom igen nu Sverige och Manchester United. KROSSAAA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback