jävla skitvinter.

så gick man och blev sjuk (igen) - denna jävla vinter alltså.
har riktigt sugigt för min del, aldrig vart sjuk såhär ofta.
men det är väl praktiken, jobb, osv. Idag fick jag stanna hemma med 39 graders feber.
det är lite segt, jag får vara borta två dagar från min praktik (annars måste jag göra om allt) så imorgon skulle jag kunna offra också, men har ju en vecka kvar sen så ska försöka gå imorgon, men vi får fanken se. 

ska försöka sova en liten stund, så jag kan repa mig fort.
bruka inte sova när jag har feber, nu har jag tryckt i mig 2 Ipren så jag tror det börjar lägga sig nu (är dödstrött)

på lördag är det Mars!!!! hur jävla fantastiskt är inte det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback