15 Feb.

Kan inte fatta det är helg igen? om en vecka sitter jag hemma i soffan i Kallinge och myser med mamma och kolla melodifestivalen! längtar för en gångs skull till att komma hem lite, ska bli otroligt skönt. 
igår var det ju alla hjärtans dag, fick ett tjusigt kort från en av tjejerna i klassen.
på kvällen blev det inget firande, jag kilade till jobb, och calle hade fixat lite mat och efterätt när jag kom hem.
perfekt. blir ju lite som att "byta pengar" när man ändå bo ihop sådär, så känns onödigt och smälla pengar när man kan spara de till något ihop istället (resa etc) - Idag har det blivit jobb också. känns i svanskotan nu av någon anledning? Dessutom känns det som jag börjat få något virus i kroppen igen... story of my life denna jäkla vintern? 

MEN OS GULD?! till Damerna. sån jävla lycka.
Dessutom vann Tre kronorna över Lettland, damerna också över Finland. (även om det suttit långt inne för båda)
och imorgon är det Herrarna i stafetten! - I Curlingen går det ju bra också?! 
och min syssling tog idag SM-guld i skeleton. missade OS med nio hundradelar... så typiskt.

nu börjar sportlovsveckan. äntligen lite "rutiner" igen på träning, jobb, skola, osv. sovmorgon, sovmorgon, sovmorgon!!!!!!! jag kommer alltid att älskar att sova. vet ifan om jag någonsin kommer kunna ha barn? jag behöver sömn! FÖR mycket sömn. 

blev lite dans i baren för personalen idag på jobb, ni kan ju se alla skorna som är kvar efter ett gäng hade gått idag (150 personer) 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback