10 februari.

lite ledighet satt som en smäck! 
man ta riktigt till vara på dagarna då man håller igång under veckordagarna. 
IKEA fick sig ett besök, blev fattiga. lakan, tallrikar, glas (jag slår sönder ett i veckan ungefär) blommor, krukor, lampa, sängkläder osv. Men det var ändå nödvändigheter! 
lördagmorgon bestod av yoga på gymmet med Anna, tidigt som fan, men skönt?! komma igång.
första bilden är från min gamla Iphone 4. Jag köpte mig en Iphone 5C i lördags också. 
resterande bilder är från den kameran... så ni kan ju se stor skillnad.
Men min fyra hade gett upp helt nu, jag hann somna i lördags innan en app hade hunnit öppna. så funkar det inte att ha det. så 5200 kronor fattigare. trist men kul. (gillar inte att köpa med abbonemang, så köper de direkt) 

jobb hann det också bli, och en massa sol. aaaaah D-vitamin. Fick komplettering på min hemtenta också.
(som alla andra verkar det som) men är inte ens lite oroad över det, komplettering på MAH menas att fylla i ungefär 2-3 meningar sen blir man godkänd. så det gör jag lite snabbt under sportlovsveckan.
De två andra uppgifterna blev ju godkända, så man får vara nöjd med det. - idag är jag nöjd för allting, SOLEN LYSER SÅ FRUKTANSVÄRT FINT! och praktiken är lika rolig denna veckan. 

snart är det Mars!!!!!!! hur galet?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback