suck....

Igår på jobb kommer en kille fram till mig och fråga hur gammal jag var (nej det var inget raggningsförsök)
21 svara jag? och tänker att herregud det där kändes inte alls rätt, så jag säger "haha nej, tjugo....... 23 är jag"
Jag kom inte på att jag var 23 år gammal. det existerade verkligen inte i huvudet. Jag känner mig fortfarande som en tonåring ibland, eller 21. 21 var nämligen ett jävligt bra år. Men nu när jag sitter här och skriver har det fortfarande inte slagit mig att jag är 23. .. skickade direkt till min kompis "omg, I just said I was 21 to a person?!" hennes svar "I KNOW THE FEELING!! I once said I was 18, cause lets face it, I still feel and look like 18, but then again, the only thing i care about is not being 14 anymore, which I am not, so I am totally fine with that!!".
- så jag antar det inte bara är jag då. det är något med åldern 23, den känns inte riktigt rätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback