sista april.

efter att ha gått den där våriga rundan i Måndags så bestämde vi att här får vi springa imorgon.
sagt och gjort, igår tog vi bilen ut till slingan, som förövrigt ligger MITT vid havet, precis bredvid golfbanan, alla rapsfält och mysiga stigar in bland bäckar osv. Alltså helt otroligt fint. man springer ungefär 1 km längs med havet, och det blåste varmt och solen värmde så jävla gött i nyllet. vi var ute ungefär 4-5 km, helt okej pass för att vara "första" gången. det gick lite långsamt men man får ta det succesivt. 
och där bestämde vi också att vi gör detta till en vana, nu ska det komma i form! jag har ju redan börjat spendera tid på gymmet sen 2-3 veckor tillbaka (regelbundet) 

annars har vi hämtat hem torres igen, det får minsann lösa sig, vi tycker om plutten allt för mycket. 
han ska dessutom få följa med på våra rundor. han älskar ju att springa så det passar sig ju bra. 
nu har han somnat bredvid mitt lår här och jag är så glaaaaad för att vi har honom. 
 
nu ska jag ta en runda på 2 km med bollen, (första 5 minuterna bruka vara väldigt stirriga med att lukta på allting, men sen kommer vi in i ett sjukt bra tempo) - Valborg idag med? vi ska nog fira det med lite bio. 
the other woman. låter SÅ JÄVLA rolig, vi får se om den visar sig vara det också. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback