goodness me.

har jag sagt att jag är trött på Malmö högskola? helt makalöst så dålig koll på allting det är.
blir fan förbannad över att dom kommer dagar innan inlämningar och bara strula till allting. får väl fan inte ske egentligen?
 
imorgon är en helt ledig dag, så det blir till att hetsplugga. 
runt lunch ska jag och torres till djurkliniken och vaccineras lite och kolla käften på honom.
jag står inte ut med hans smaskande, det är FRUKTANSVÄRT som han håller på, troligtvis är där väl något som sitter fast, eller tandsten eller liknande, HOPPAS INTE på något värre. 
som vanligt ligger han här bredvid mig så nära det bara går, och smaskar såklart. 
håll era tummar och tår! 

annars saknar jag London, och att resa. åh. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback