DÖD LANDSKRONA!

när köpte jag ny cykel? i fredags va? för 6 dagar sen ...
och idag blev den snodd. det är bara så jävla surt? har cyklat med den kanske 3 gånger. om ens. 
hatar folk som inte kan skillnad på mitt och ditt. - men det kommer man ju aldrig kunna begära av fattiglappar.
var sista gången jag köpte en cykel iallafall, och nu får man lägga de bakom sig, nu är den ju borta, inget och göra åt. - hade en bra dag på jobb istället, full fart så blev inte mycket stilla, (kan ju ifs vara gött ibland)

imorgon ska jag hem till emma och sätta oss med skolarbete, vi behöver båda en spark i röven. 
annars ledig, så ska njuta av en kväll av god mat och mys. får ta min gamla cykel till jobb på lördag, NÅGOT JAG INTE FÖRSTÅR - jag har haft den cykeln i över 10 år (skojar inte) och INGEN har snott den? den ser dessutom jävligt fin ut och lite stylad sådär, men den ska ingen ta?! - får ha koll på blocket, den lär ju komma upp där! 
 
Ha en fiiiin helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback