april april april.

idag fick jag min kamera såld, så nu är jag kameralös .... vad konstigt? det har jag inte varit sen 2007. 
men bara lugn, ska införskaffa mig en ny snart. så länge får jag använda Calleballes. 

körde hem till emma idag och satte oss med en gammal tenta. hjälpte endel, tack&lov. 
ska kolla upp lite till sen är jag nog nöjd, och den känslan är rätt farlig. borde man vara nöjd liksom? 
usch, nej ska råläsa ännu mer iallafall, jag ska få bort nöjdkänslan, vägra vara nöjd. (man kan ju alltid lära sig mer? nöjd får man vara efteråt, panik ska man ha innan) det känns tryggast så. 
 
ANNARS så är här grönt och varmt hela dagarna, satt ute på emmas altan och mös idag och drömde jag också hade hus ... 
till helgen ska jag in till Köpenhamn och träffa Briitta, övernattning och mys i huvudstaden! 
vi hörs efter helgen, tentan och kursavslutet! HURRA för äntligen en ny kurs på måndag. slippa jäääääkla matematik. - då blir det pedagogik, didaktik, socialt nånting osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback