9 april.

mina skor kom igår och de satt perfekt! denna vecka har ju såklart övergått till höstväder så får vänta med att hoppa in i dom! 
Var ju även hos veterinären idag, vaccination och lite allmän koll. (truten mest) SÅ DUKTIG plutten var. gjorde inte ett ljud ifrån sig, men fick lite medicin för magkatarr, får vi hoppas alla symtom försvinner. 
bara för en hund kanske inte säger den har det jobbigt, så är det ändå ett djur, en levande varelse. 
jag kan bli tokig av dom som inte ta hand om sina djur. - sen dess har han legat här utslagen. 
Jag fick snabbt åka ner till Nellie och passa henne lite, ingen lång stund alls, men den var mysig. vi åt riskakor med smör på (FYFAN ALLTSÅ SÅ JÄVLA ÄCKLIGT) 
 
man måste alltid lära barn att räcka ut tungan och fula miner osv. OBLIGATORISKT om man vill ha mig som barnpassare. 
 
mot pluggvärlden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback