7 april.

lördagen bestod bara av jobb på 9 timmar så där hände absolut inget vettigt alls. 
väldigt lugnt på jobb dessutom också. söndagen var (för en gångs skull) lite roligare.
en helt ledig dag, som bjöd på frukostkalas hemma hos carls farmor&farfar. SÅ GOTT. 
en tur till väla för lite inhandling av jeans, som inte gick så bra, hittade inte alls det jag var ute efter, men det är la alltid kul och springa runt på väla, beställde jeansen från Nelly istället, åtminstone ser det ut som dom jeansen jag vill ha, så håll tummen för det! köpte på mig ett par skor och två klänningar också, perfekt till sommaren! skorna är hilfiger och dösnygga, lite likt converse men converse-skon är ju en SÅN DÅLIG SKOOOO för fötterna, så dessa är nog bättre. också svårt dock, köpa skor online, men hoppas på att det passar!!!

vad erbjuder veckan? EXTREMT MYCKET PLUGG, idag kom emma vid 9 och vi har suttit till nu, thank god så har vi kommit en jävligt bra bit till så just den biten känns inte stressig längre, men inlämningen på fredag börjar kännas, så ska sätta mig med det nuuuuu (innan jobb) - för jobb består veckan av också, inga as långa pass dock, max 5 timmar så det är lite lägligt, och sen ska jag inte jobba så mycket mer för sen kommer tentor. 
och jag har INGEN lust att ha en omtenta hängandes över mig under sommaren, så det kommer blir att säga Nej till jobb, SOM JAG HATAR! men det måstes. 
 
 
 
 
alkis-nellie, ljuvlig bild jag fick till. whiskey, full i huvudet och bagarlinnet. 
sanningen bakom fotot?: Juice, och en jävligt svängig unge som aldrig sitter still. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback