11 April 2014.

Jävla vilka kramper i magen jag fick igår, hängde i hela kvällen (inte lika smärtsamma hela tiden som tur är)
helt fruktansvärt var det iallafall, kom efter en frukost med emma, så åkte hem och spenderade dagen hemma i soffan. - nu åt jag precis frukost och fick kramper igen (åt yoggi båda gångerna) vet inte om min känsliga mage blivit extra känslig igen för yoggi? det verkar ju komma och gå. 

förövrigt har det ju typ blivit höstväder igen, och då vill vår vovve inte gå ut så idag fick jag bära honom ett par 100 meter så att han skulle få ut LITE morgonkiss, och hurra det fick han.
spytt har han också gjort av vaccinationen och medicinen, vår plutte.
 
ska till skolan och sitta med ett arbete nu iallafall, dessutom ska hemtentan in om ett par timmar.
jag ska bara fila LITE till så får den vara klar sen. och helgen bjuder på Köpenhamn, och en liten Santa Barbara-reunoin. Filip, fabian och Jakob kommer på besök. (Jävla marc som inte kommer) men blir förträffligt bara det.
 
Känner att det börjar bli dags för löning igen jaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback