September 15.

grupparbetet är done - blev godkänd i geografin, bara tre ämen kvar för att klarat av SO-delen. fint.
denhär helgen sitter jag i blekinge och har det bra, träffat mina goa vänner så det dånar om det!
helt fantastiskt, och vilket underbart väder? en heldag i karlskrona, slog dessutom värmerekord på 22 grader i sverige. lite shopping, vin med brudarna på kvällen, och cocktailparty igår med massa goingar, lekar och ståhej.
imorgon ska jag bege mig tillbaka till Landskrona, men innan dess ska jag hinna beta av endel! 

Karlskrona i sitt esse - det är jävligt fint, vår lilla stad. vår skärgård. 
det är synd det inte händer mer, dålig förbindelse, allt är rätt dåligt egentligen, men fantastiskt vackert kommer det alltid att var.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback