idiotisk dag.

jävla telenor, till och strula med allt, tur en komis till mig löste de bättre än kundtjänst.
fick också böter, felparkering, 450 kronor, perfekt som student.
fick ifs soffan såld idag för 500 kronor, vi har gått plus med 10 kronor (blocketannonsen kostade 40)

annars pluggar jag röven av mig idag, Geografi, som är mer Naturkunskap.
och jag som gillar naturkunskap läser upp allt som en svamp, så det här gå bra.
imorgon fyller min pojk år, present är inhandlat, antar det blir frukost på sängen imorgon....
middag på kvällen, lite skola osv också. (idag är jag ledig) helt perfekt.

Tack och heeeej.
utsikten från biblioteket i skolan btw, inte som SBCC, men denna är inte fy skam heller.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback