24 September.

Jag är en riktig sucker för tv-serier, om någon missat det? troligtvis inte.
jag har t.om en tatuering med förhäxadmärket på mig, så där kan vi dra gränsen för min nördhet.
jag laddar sällan ner serier, utan gillar att ha boxar, fysiskt så att säga i en hylla. Just nu har jag runt 40 boxar. 
blivit sämre på att köpa nu när vi har Netflix både svenskt och amerikanska, (amerikanska netflix har fler säsonger av allt) men det är en fin hobby.

Just nu är New Girl högst upp på listan, gode tid så bra det är? SE DEN!!!!
Modern Family är extremt kul, Big bang theory har ju dragit igång med ny säsong, fantaaastiskt!
underbar verklighetsflykt, förhäxad kommer alltid ligga närmast hjärtat. det finns ingen serier som satt sig fast så hårt som den, nog för att Big bang klistrat sig fast ordentligt så mjaaa.

Annars så har jag kommit igång med min hemtenta, HURRA för mig! 
Jag är dessutom sjukt aktiv på gymmet? det trodde jag knappast, men det är sjukt gött efteråt, bokat upp två pass denna veckan, ZUMBA?! jag har bara hört så bra saker om det, men jag är ju inte rörlig för fem öre, så vi får se .. sköna snubbar på gymmet som hjälper mig med allt, eller gubbar ska jag kanske kalla de! 40 plusare? ungdom enligt mamma, gubbe enligt mig. - nästa vecka är det dessutom praktik, Haaalåååå. Kävlinge here I come. 
 
nu ska jag äta kladdkaka och dricka cola, HEJ! lön imorgon btwwwwww.
och 3 månader till julafton - Fuck me right! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback