NU FÅR DET VARA NOG!

Efter detta kommer ni inte få se en enda barn-bild på flera veckor, jag lovar!
jag själv hatar ... eller ogillar när alla lägger upp bilder på barn hela tiden, det kan bli lite mycket.
vet inte om det är för att många i min vänskapskrets har barn? blir lite kaka på kaka. 
hälften av bilderna har jag tagit, hälften Carl, alla är från hans kamera, och jag hatar hans kamera. men redigering är däremot roligt, jag gillar överdrivet, och mycket färg.
denna dag har dessutom känts som världens jävla längsta dag? en timme känns inte mycket, men det är fan mycket en tråkig Söndag. 
dags för en ny vecka imorgon, ingenting i skolan, bara en jääääävla massa plugg till tentan .. ska få självdiciplin. om jag hittar den i tid. 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback