Mot tråkiga November.

Jag har kommit in i en depp-period.
jag bruka göra det sådär innan vintern riktigt slå till, jag är en riktig hatare åt vintern och julen.
det är det absolut värsta som existera, April till September är de bästa månaderna, resten suger.
varit i skolan från 8-18 ungefär varje dag, igår till 15, sen jobb 16-21. 
så när jag kom hem igår insåg jag det, jag somnade och jag har legat i sängen nu till halv 3. - jag är fortfarande trött, det sticker i ögonen och jag vill bara ligga här tills April ungefär. 
Jag förstår inte varför alla tjatar om "66 dar till Julafton" - BLÄÄÄÄÄHHH! 
däremot, 164 dar till April !!!!!!!!!!!!!!!!!! 
- Nej, nu ska jag nog krypa ner igen och sova lite till, jag går i ide helt enkelt.


lite positivt i allt detta så är kosken så pass bra nu att hon kommer och hälsa på mig om 2-3 helger, hur fantastiskt? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback