Lalallalla.

tänkte precis säga att det flyter på bra nu, men så blev det rätt hektiskt igen.
godkänd på hemtentan och fett med vg på rollspelet. "man ska ju inte jämföra arbeten .... nej, men om jag säger att detta var .. åh, nej jag ska inte säga de, men det var OTROLIGT bra, så stanna vi där" - lovely. 
två saker check, - nu är det bara de två enorma arbeterna kvar, salstenta och excursion. 
sen tack&hej SO, så börja vi med Svenskan efter det. skönt med ombyte. 

Längtar så jag spricker till England, förövrigt. 
sånt fantastiskt land det är, med allt. - verkligen ett land jag kan tänka mig att bo i igen, ett år räckte inte. 
det får nog bli nåt sånt i framtiden sen igen, det eller Thailand såklart. 
USA går fetbort, det är ett jävla skumt land, perfekt att resa till sådär och uppfylla drömmar, men fy fanken och bo där ännu mer, betala skatt, sjukvården, arbeterna, har barn där dessutom, OCH inte vara stenrik. 
Men England är ju så fantastiskt på alla sätt och vis, ... 
det gör lite ont att jag inte hinner åka till Devon nu, eller jag skojar, det gör väldigt ont faktiskt. 
att vara i England och inte träffa min familj? låter helt idiotiskt... vill träffa mina tjejer, mysa, har det sådär fantastiskt som jag brukar ... så det känns! 

Men nu är det ju bara 60-70 dar dit, så det går fort. Vi syns snart älskade United Kingdom.
 
 
 
så fantastiskt saknade är ni, här är ni 2 år ... idag är ni 5. 
kan knappt vänta till Nellie är runt två årsåldern, så roligt det kommer bli. 
mina tjejer var 2 år och ett par månader till då de började säga meningar, - lite ord kunde de redan, men meningarna började sätta sig på plats, och det var så kul och lyssna på, vilka diskussioner man kunde ha.
är så taggad på Nellies utveckling, hur sjukt mycket hon redan utvecklats från förra sommaren? att se det så. 
men med åldern kommer ju all trots, men det blir roligare, så jag längtar ihjäl mig. 
 
Men Nellie måste ändå vara den sötaste som existera? 
om det är för jag ser henne så ofta vet jag inte, fast jag tror fan inte det, för hon är så förbaskat söt?
Förstår inte hur det gick till? eller, hon har ju en fantastiskt söt mamma och en halvknepig pappa? så jag tänker att kontrasten där skapade något magiskt? 

men ett inlägg om barn var ju inte tanken här? men nu blev det så. inte träffat Nellie på svinlänge nu så jag fick nog nån dos av saknad där bara!
nu ska jag hämta upp kläder vi beställt (a) hehehehhehe! 

 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

DU är väl för söt 😊 men ja, ibland undrar jag också hur vi har lyckats få en sån sötnos. Hon har nog fasen ärvt det bästa av oss och det halvdana har hon sluppit.. Sitter och tittar på henne ibland och tänker att någon liten defekt måste hon ju ha.. Haha men förutom möjligtvis hennes humör är det fasen inget fel på ungen. Snart får du en Nellie dos iaf. Puss på dig!

2013-10-22 @ 20:23:52
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback