Heja heja!!

Redan helg imorgon (jag är ledig från skola, så jäääävla gött) nog för att jag få plugga som en gnu ändå, men alltid fint och få sova ut och ta det i sin takt. slippa ta sig till Malmö liksom. 

Jobb igår, gick relativit bra får jag påstå, är rätt snabblärd, och när det kommer till sport är jag nog ännu mer snabblärd, ska vara själv imorgon, är lite nervös men vafan, de som kommer dit vet ju ingenting (förhoppningsvis) så låter jag säker så kan man ju kanske luras isf, haha om ni förstår? ni får hålla tummen för mig helt enkelt! 

whatelse? sjukt stressigt med skolan de närmaste 3 veckorna, (Nästan 4) - ett litet grupparbete, ett mellan grupparbete och ett FETE grupparbete, som vi ska hålla ute i vellinge, som vi då också måste åka ut till vellinge, lägga flera dagar på att vara där, samtidigt som vi närma oss får salstenta. 
men för min del är det bättre att ha lite för mycket, än lite för chill, för nu kommer jag absolut sätta igång med allt, än när jag inte har ett skit, då chillar jag bara in i det sista.

Hemtentan ska vi få veta på måndag, om man får ett mail innan så har man fått kompletering ....
så jag bara väntar på detta jävla mail, tror jag kommer få det på uppgift 2. men än har det inte dimpt ner något i inkorgen, så håll tummen på de med!!!!!! MEST på det. 

neeeeheepp, dags för mat och sen pass på gymmet!
så vi får höras när vi hörs nästa gång. kan ta sin lilla tid! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback