Goals.

Jag tycker att plugga 4 år är jävligt mycket, livet går ut på att ha kul och leva varje dag så in i helvete.
åtminstone mitt liv, mitt motto. så jag har satt upp lite planer vad jag ska göra efter jag studerat klart.
Herregud, om 4 år tänker ni? Men det puscha mig att plugga och läsa varje kväll att veta vad jag kan göra efteråt.
Jag ska ju blir Grundlärare i Engelska, man kunde välja Matte, Svenska, SO eller Eng, så det var ett rätt lätt val.
(kommer ju inte bara vara engelska btw, men det är vad jag kommer göra mitt examensarbete i, och läsa lite extra om) - ANYWAY - min tanke är inte att när jag är klar, börja jobba direkt .. icke icke.
Jag har en plan jag vill göra efter och en lite större plan.
den lilla planen är att jobba i ett barnhem i Afrika som Eng-lärare etc, volontära någon månad. ELLER Thailand, däremot är min stora plan att på riktigt jobba som lärare i ett annat land istället, kanske Thailand, på en svenskskola eller liknande, flytta dit på heltid så att säga, det är en stor dröm.

Det är fint med mål, då kommer man framåt, här har ni mina.
sen ska jag ju självklart resa ännu mer, Australien, Afrika ändå, Asien osv osv! 


Kommentarer
Postat av: Nathalie i Uppsala

Haha du är för härlig Malin och dina mål är ju nästan identiska med mina egna :D fortsätt kämpa och sluta inte följa dina drömmar!

2013-10-29 @ 06:48:56
URL: http://myaupairdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback