4 Oktober.

Fredag, finally för en gångs skull, alltid kul med helg ifs, men att gå på högskola är rätt chill, så att varit ute och jobbat 8 timmar helt plötsligt tär på en, speciellt med barn! så idag när man väl kunnat vila har viruset brutit ut, vet inte om det var för jag blev stucken av en JÄVLA geting i örat idag? vadfan! surrade till i örat, jag börjar hoppa och slå i håret, sen bränner de till åtav helvete och han ramlar ner på marken! - så efter det blev jag väldigt trött och febrig, kanske var virsuet som bröt ut, eller hjälpte det sticket till ... jag vet inte hur det funkar, men svullet är det fortfarande och blodrött - så .. en hel roman om mitt getingstick i örat, kanon!

bakat den kladdigaste kladdkakan idag, fantastiskt, skickat iväg Carl så jag fått kvällen för mig själv!
Bästa beslutet denna veckan, helt ensam, med min kladdkaka, kolla idol, slö-vila, lyssna på mysmusik, kolla gamla bilder, krypa ner i sängen, läsa bloggar, - sånt där fantastiskt underbart jag inte hunnit med på flera månader som bara MÅSTE göras ibland! - ... men nu hörde jag dörren öppnas så där var friden slut.

anyway, helgen? lagfest, mys med mina killar är planerat, nästa helg är det fördelsedagsfest för Emelie, 23 år gammal blir damen så de får vi fira! - nu ska jag däcka till regnet piskandes mot fönsret, loooovely.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback