2 Oktober.

nu var det ett tagsen.
helgen sprang förbi, mös ihop det med Derry i Malmö, vart alldeles för längesen.
blev endel fotboll, hemtenta hela fredagen, som är inlämnad, ingen aning när vi får tillbaka det där! 
kan säkert dröja! - nu är vi ute på praktik, jag har hamnat i kävlinge, i en andra klass.
det går nog bra, mycket namn, mycket nytt och lära sig, som på varje ställe, men fått bra kritik överallt, så det är ju fint, hört många sjuka historier som vanligt bland barn, dessutom känner jag bakterierna krypa sig på mig, tungt huvud och somnat innan 10 varje dag nu, men det får man väl ta första dagarna! 
kort praktik detta nu, bara 4 dagar.
Whatelse? - Vart på 50procent på Cervera så handlat upp presentkort, tillsammans med HELA landskrona! 
 vi var och såg Malmö - Mjällby i måndags på nya arenan, sjukt mäktig arena (för att vara i sverige). men sjukt tråkig match.
vi har också bokat upp sista Malmö's hemmamatch, för att se (förhoppningsvis) när de ta SM-guld.
inte för jag bryr mig så, men hoppas fan de gör det nu när man ska dit.
Köpt nya joggingskor occcch jacka, hur bra?! redo för powerwalks och vinter!
 
middag hos sofie och kompani idag, fint! - vårt Victoria Secret paket kom även lastat idag, helt fantastiskt!
Mango var ju makalöst gudomlig att lukta på! 
och med Oktober kom även kylan .. buhu.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback