Wonderful!

vilken fin helg det blev, utgång med Beatrice och tjejerna i lördags, fantastiskt fint.
dessutom jobbar ju en gammal vän, Anton här i Landskrona, så det blev gratis dricka! 
men det blev ändå en halvtidig kväll, vid 2 somnade jag sött i min säng, och hoppade upp tidigt dagen efter.
halvfint att träffa folk man känner ute här i Landskrona, men ändå inte så det blir för mycket så man känner alla, som i Ronneby - vilket är faaaantastiskt. - jobb på det har det blivit, plugg, fika med Annie igår. finaste Annie, hur kan man va så go? denna veckan är jag ledig från skolan, däremot inte från plugg. 
så mer än att fika med Beatrice imorgon, jobba och sisådär så blir det otroligt mycket läsning! 

dessutom varit ute på min praktikplats idag, ungarna kom ihåg mig och kramade mig t.om.
så himla roligt, ska försöka åka dit innan jul också, (får komma när jag vill av min handledare) vilket känns jävligt kul, då man känner det börja bli tråkigt med bara läsning, kan man åka dit och få tillbaka humöret om varför man gör detta! för det är jävligt skoj ute i klasserna! 

dock har jag varit SÅ HIMLA trött senaste 4 veckorna, ovanligt för min del. 
somna halv 10 om kvällarna (jag som är en nattuggla) stiger upp vid 6-7 och somna sen runt 13-16 när jag kommit hem. jag har prövat att ta mindre sömn, ifall det är att jag sovit FÖR mycket, men det resultera till att jag kan knappt öppna ögonen. - men det är väl denna jävla hösten?! behöver en solsemester!!
 
en termin har snart rullat förbi på Malmö högskola, helt galet?
och jag har hittat helt fantastiska människor runt mig, är så himla glad för dom allihopa jag hittat. 
fyra år tillsammans ska vi dessutom få. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Så det är därför jag inte hittat en vettig kille!

2013-11-19 @ 22:54:15
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback