Weekend!

sååååå himla ont i magen jag haft det inatt. 
vaknat flera gånger av en jävla massa kramper!
trodde jag skulle både skita och spy ner mig samtidigt (JAJA! så är det, den tuffa sanningen)
men blev inget med det, gjorde alldeles för ont att bara komma till toa.
Jag har ingen aning om vad det var, om det är vinterkräksjukan på gång? nu är det åtminstone OK igen, lite stickningar i magen då&då, men inget man inte klara av!

Idag på en jävligt dum tid, kvart över 4 är det genomgång av tentan, och kl 17 får man tentan, sen börja jag jobba runt 18. vilket är EXTREEEEEEMT tight, däremot vill man ju så himla jävla gärna veta sin tenta DIREKT man få veta den, men jag hinner nog fanken inte är jag rädd, plus förjävla onödigt som sagt.
så det får nog helt enkelt blir imorgon innan jag kila till blekinge.  - så gör vi! en dag kan man ju vänta.
jävla segt att man inte kan få ut betyget på datorn, och då om man fått IG t.ex kan man få en genomgång, annars är det la skit samma! - ja ni hör ju, jag velar med mig själv, men jag skiter fanken idag! .. eller vi får se!
ni får se!!!

 
Fick lite blommor igår av min karl när han kom hem! otroligt fina!!! 
Men imorgon åker jag iallafall hem till blekinge, så får vi se hur mycket uppdatering det blir.
troligtvis inte mycket, vi syns på söndag igen! 
förresten så har vi bokat resturang över nyår i London, Jamie Oliver är grundaren/ägaren av denna, så jag förvänta mig nåt enastående!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback