snart slut på November.

Ibland känns det som det bara är två veckodagar, typ Tisdag och Fredag.
ny vecka, och vips så är det helg, och så är allt förbi lika fort igen ...
kan inte heller fatta vi är inne i halva november .. men det är la bra det, så denna månaden är över fort.
idag blir det jobb, skulle först blivit ett långt pass, men blev flyttat till imorgon ... 16-23. 
Jap, jag missar Portugal-Sverige ...... men ok, jag tjänar pengar. jag får se det så.
plus det är ju en match till på Tisdag, och den jävlar ska jag inte missa. (även om jag jobbar då också, jag får helt enkelt hoppas matchen är efter 20-tiden) 
 
någon dag snart ska det bakas lussebullar och pepparkakor med sofielopp. nog för att pepparkakor är så tråkiga och lika tråkiga att äta så är det ju juligt? Lussebullar däremot kan man ju kränga hur många som helst! 

Har förresten nu bott i Landskrona i exakt 3 månader .. och som jag trivs?
helt perfekt nära till allt, just Landskrona är nog inget jag vill bo i forever, och så kommer det inte heller bli såklart.
men det funkar verkligen bra nu under studieåren. älskar dessutom Malmö, har inte tröttnat på att pendla ännu, det går ju ifs relativt fort, 25 minuter sådär .. men nej, malmö är fantastiskt vackert och lagom!
Dessutom är Helsingborg 10 minuter iväg från här, vilket är SÅ peeeerfekt då jag är kär i Helsingborg. 
sådär gammalt och mysigt men nytt och modernt? 

nog om det, ska trycka i mig en macka och sen cykla till jobb! 
vi syns om en vecka ronnnneeeby! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback