snart december.

hej halå!

Hade visst glömt säga det blev ett fett jävla tydligt G på tentan häromdagen.
på denna tenta var de antagligen G eller Underkänt, (som på många tentor/inlämningar på högskolan) ibland kan vissa kurser/tentor har VG, men sällan där jag går. vilket passar mig bra. Jag satsar bara på G .. förstår inte vad ett VG skulle göra mig på en kurs? jag får ju fortfarande bara ut mitt lärarleg när jag är klar? 
Men 15hp done and done, 225 to go! 

anyway. nu är det helg, och den är leeeedig (förutom en snabbis på söndag men de räknas inte), idag blev ett långpass på jobbet, skönt dock och betat av det innan helgen! snälla sofie kör mig till väla imorgon så jag och emma få lite skolskit gjort innan helgen. - ta alltså 10 min och köra dit, men 1,5 timma med tåg/buss. helt värdelöst ta mig fanken! 
sen är det vinpimpling med Marie i helsingborg, träffa upp grabbarna i malmö på lördag, baka lussekatter, julpynta, ståheja! jaja ni hör ju. blir inget pluggande här inte, ... borde DÄREMOT läsa som en tok nu. 
 
aja det vart en snabb uppdatering, nu är jag dödstrött
Trevliiiiig helg!
(funkar fortf inte bilder ... ska fixa de)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback