nya tag!

Helgen va bra fin. 
I lördags blev det inte mycket ledighet, ett väldigt långt pass på jobbet.
i söndags däremot kom Sara, vi drog till Emporia, mös lite, hem hit, hon bjöd ut mig och Calle på middag.
fina vän, och igår åkte damen hem efter att jag jobbat lite på morgonen. 

Idag drog en ny kurs igång: Svenska. 
känns rätt lovande och spännande, SO-ämnet vi hade kan man säga mycket om. (mycket dåligt)
så nu känner jag kraft och taggad igen på skolan. 
det är en jävla massa som ska göras och dessutom läsas, men jag har ändå hopp om detta. 
bara idag känns det som jag fått upp ögonen på ett helt annat sätt, med hur man gör, och varför man gör det osv.
Men vad fan vet jag? fråga mig igen efter nyår så ska vi se om det är så jävla kul ;)
i denna kurs är det rätt mycket jobba själv, egna arbeten. och jag känner det blir rätt bra nu, haft OTROLIGT mycket grupparbete, och ärligt talat, jag är fanken ingen gruppmänniska, jag kör bäst på egen hand, på mitt eget vis, även om det är skönt att kunna backa upp sig på andra, så mjaaa. ensam är king (oftast).

Nästa helg hade jag tänkt åka hem till lilla blekinge. är över 2 månadersen jag var hemma nu så kanske är på tiden? inte fasen vet jag! men de tjatar så ... de gamle där hemma.
Sofia skulle ju som typiskt nog flytta den helgen, MEN då blir jag flyttnisse och hon bjuder på kinamat som tack? den dealen tackar vi för. 
okej, nu får det vara nog, finns vettigare saker att göra, som att dricka oboy, kissa, läsa bloggar ...
 
 
en gammal bild med mitt blonda hår - trivs fint som det är nu dooock! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback