ITS OVEEEEER!

äntligen .. finally! 
vart ute från 8 till 15 idag ... har varit jävligt kallt och regnigt.
men nu är redovisningarna över och man fick individuell kritik direkt, och allt hade gått fint för min del! 
direkt jag kom hem skulle jag bara varva ner lite, sluta med att jag somnar och vakna upp lite halv krasslig.
det blir väl så? haft så mycket att fokusera på, tentor, redovisningar, hemtentor och när man vet att Onsdag kl 15 är det helt över i en vecka. inget plugg, ingenting, kursen är slut ... 
på mina lediga dagar har jag en jävla massa planer, förutom imorgon och det ska bli så fruktansvärt jälva fint.
på fredag ska vi göra en hel dag i Helsingborg och mysa hemma hos Emma på kvällen, lördag är det långpass på jobb, söndag kommer Sara och sover över, tanken är att åka till Emporia och mysa runt där, jag jobba lite måndag morgon men då får tjejen gotta sig kvar här, tills hon lämnar mig för ronneby igen. 
är så taggad på att hon kommer, det bästa är dessutom att hennes diabetes också är borta (såndär dum grej som kom med cancern men som nu försvunnit) SÅ det betyder vi kan vräka godis!!!!
 
nej min själ. nu ska jag börja med maten, blir indiskt idag. MUMMMMAA! en rätt vi alltid lagade i England hos min familj, så ska bli spännande och se om man lyckas lika gott som Cathy. fingers crosssssed! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback