Happy birthday my beautiful friend!

eftersom en viss brud vägra ha facebook längre så har jag ju glömt damens födelsedag?
för seriöst, hur ska man annars komma ihåg det? om det inte står där!!

världens bästa Sofie!
hoppas Oslo sköter sig, för jag antar att du inte gör det! 
hade verkligen velat åka upp nu innan jul, men det blir nog kaaanske inte så. vilket är förjääävla tråkigt.
eftersom du läser här så in på skype då&då så jag kan få höra din ljuva stämma och få lite dos av dig!
min fantastiska vän <3 Grattis i efterskott, och jag stör ihjäl mig på att du tagit bort din fb ...... SÅ! 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofiiiiiiiiiiiiiiiiiie

Tusen hjärtliga takk!!! Det värmer ändå in i livmodern!! <3 Vi ses till jul/nyår :)

2013-11-22 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback