surpuupppor.

finally, imorgon ska jag hoppa in och jobba lite, 7 timmar åtminstone, något och göra.
är gladligen trött på ronneby, eller bara svenskar? jag vet inte varför folk blir tråkiga och sura?
det är måndag, fine, det är lite mulet, fine - men man kan väl leva ändå?
måste man ha samma rutiner varje dag? måste livet vara tråkigt för man ha jobb?

Jag trivs bäst med de som har rest och flyttat faktiskt, inte just för de ha flyttat.
utan för man "tänker" typ detsamma, man är mer spontan, man tycker om livet mer, och man ser vardagen på lite annat sätt. - Jag saknar såna människor, tur maria kommer hem snart, annars hade jag gått i taket. 
tur också det blir jobb imorgon, annars hade jag nog klättrat omkring här hemma.
sommarmånanderna på gymmet ha dragit igång med, så ska ner och skaffa mig ett kort. något och döda tiden med.

okääääj, det var det, nu ska jag återgå till städningen, SI SI SI !!! 
och nejmen just det? Grattis till alla som gick ut i fredags från SBCC, Class of 2013. 
alla var så fina såååå, i sina fula harry potter kläder ;) men det är ju så amerikaaaaanskt de bara kan blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback