Oslo here i come.

vilket väder vi fått, det ska hålla i sig imorgon med, sen skiter det sig.
man får njuta så länge de varar helt enkelt.

jobbat med kidsen, umgåts med grabbarna och planerat saker.
på söndag t.ex så åker jag upp till grannlandet Norge! - Oslo mer bestämt.
har inte varit där sen min bror först flyttade upp, vilket va sådär 2004? 
nu ska jag bo hos min finaste fröken Alvesved, för att sen köra hem jockes gamla bil (som nu är min)
stanna 3-4 dagar i Oslo och på vägen hem gör jag ett stopp i Göteborg, där jag ta en middag med mina gamla roomie Tess och Helene. - hur bra är inte livet?! blir ju min sista vecka som ledighet innan jobb drar igång.
få träffa min bror, ser hans lägenhet, och mysa med min favvotjej i vackra Oslo såhär på sommaren?

ännu ett land vankas av innan det ens hunnit blir sommar, äventyren är då inte över, och de kommer nog fasen aldrig att vara det.

      
 
     

studenten börja närma sig här också .. jag kommer ihåg den dagen, as it was yesterday.
"tur" så jobbar jag eftermiddag när folk springer ur, och kan inte se det ... jag slipper önskar jag också var där. - känner inte en kotte som ta studenten längre iallafall, och då känns det som man är dubbelt så äldre också ...
men sådan vacker dag det var ... juni är alltid nostalgisk.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tog studenten 2004 (??!!) och har precis börjat acceptera att andra tar studenten. Avundsjukan för hur roligt de har bryr jag mig inte om längre.. Men alltså, vi snackar 9 år för att komma över det!!

Svar: Jaja, då får jag vänta 6 år till då ..... ser inte fram emot detta!
ottosson

2013-05-31 @ 09:38:34
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback