miss it.

två bilder jag snodde från maaarias blogg, (tänk er låten Maria med blondie, Mariiaaaa, you gotta see her...)
jag bruka sjunga på den när jag ville marre nåt, otroligt fint.

men åh, jag saknar damen och santa barbara, det kommer jag nog alltid göra, vilka tider, underbara tider.
så mycket skvaller vi hade, skitsnack, natthumor, aaaahaaaa, aa det var fint.

kan knappt bärga mig med att börja sommarjobbet, bli färdigt med det för att sen dra härifrån dödens håla.
åh, flytta, flytta, flytta - ni anar inte! - sen är det adjös med ronneby, och jag kommer absolut aldrig mer flytta tillbaka hit någonsin i hela mitt liv, det kan ni skriva upp... NEJ det finns inget bra med ronneby, hur man än vrider och vänder på det, absolut ingenting.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback