heatwave.

Heatwave i SB ... värmebölja, svett, kalla det var ni vill - det går inte att vara varken ute eller inne.
jag vet inte vart jag ska ta vägen ... ni vet när man är så varm att man bara vill gråta? 
nog för att jag levt med Cali-väder i över 300 dagar i mitt liv, lite härdad borde man blivit, men nej.
det är så varmt att man inte kan ha datorn på, för den överhettas.

har legat vid poolen, eller i poolen rättare sagt hela dagen, men vid halv 3 gick de bara inte längre.
då får man gå in och spela Xbox istället. tvätta gör vi dessutom också, ätit tacos och nu ska jag fan ta mig en efterlängtad dusch ... hallelujah, svinkallt på! Men tror inte att jag inte njuter, för det gör jag, jag vet vilket trist väder som vänta där hemma, så jo jag njuter.


 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är fint väder hemma också, i Skåne iaf. Klarblå himmel och 18 grader :) puss på dig!

2013-05-04 @ 07:28:31
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback