great weekend coming up.

igår blev de filmmys hos grabbarna, idag däremot blir det en episk utgång 2. - säker på den kommer bli lyckad! finns inget annat, wooopa!
det ska stekas idag också, igår blev jag så brun på ryggen att jag ser svart ut.
och imorgon är det dagskrök ute i IV, pool, grill, fest osv. mysigt?!

nu frukost, och jag ser vi ska nå 28-sträcket idag på värmen.
lika dant var det igår, det fanns inget annat än att ligga i poolen, det va så himla varmt.
men jag njuter, gissa om jag njuter .. är så lycklig och glad över att vara här, ni anar inte.
och att komma hem känns bara mer trist för varje dag, (inga andra människor är ju hemma?) 
men förhoppningsvis börja det blir varmt i sverige så man kan vara ute jämt ist innan jobbet dra igång.
ska bli skönt med jobbet, umgås med jonte om nattskiften och tjäna in pengar.

visar sig att jag är långledig runt midsommar, och kan festa både fredag och lördag på tosia, det är bra det! 

Nahe, har en fin helg mina vänner, I know I will.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback