fina ställe.

en uppdatering hinnnnnns med.
utgång igår, först var vi nere på sandbar, sen var vi på brezza, sen var vi på sandbar? mötte upp killarna, och drog sedan till Wildcat, .... folket var LITE mer stelt där än på EOS, faktiskt. (inget som inte vi kunde lösa dock)
Men jag och maria blev bjudna på öl av random människor och inträdet var gratis för tjejer ... det är bra och vara tjej kan vi konstantera - en gratis utgång helt enkelt. 

vid 3 kom vi hem, efter en hetsig diskussion om Sam hade lämnat sin flickvän om hon blev förlamad, och om han skulle rädda oss ifall det började brinna (eftersom det brinner här nu) ... svaren var Ja på tjejen och Nej på att rädda oss .. hetsig diskussion helt enkelt.

Robin: så om det hade brunnit, hade du inte räddat oss då?
Sam: NEJ! du kan ju inte säga du hade det?
Robin: ALLA gånger jag hade räddat er! 
Sam: äääh, sluta, jag hade väl kanske ringt dig när jag kommit ut själv ... 
Robin: VA?!

Dags för dagskrök, som min gode vän filip så glatt skulle yttra sig om ... jag knäpper nog en cola först dock. 

 
 
börja bli lagom blont nu ... få blir en färgning på de hemma sen.
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låt det va, ser skitfint ut ju!!! Brun är du också din gris!

Svar: åååh, det är lite för blont, måste dock ta itu med utväxten hur jag än gör, och ja, heheheh brun är jag ;)
ottosson

2013-05-05 @ 19:11:21
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback