älskar livet just för tillfället.

gårdagen mös jag med mina grabbar, med monopol, öl, och youtube.
djävulskt roande, en fin tisdagskväll helt enkelt. såna behövs.

 
 
dagen till ära bestod det av en kort runda på stan med sandra, sen stekande vid poolen, timmarna bara flyger förbi, jag ljuger om jag säger att vi inte har kollat på om man kan omboka biljetten till ett par veckor längre, det är nog inte möjligt dock. - Jag älskar verkligen att vara här, umgås med folket här, tycker om de allihopa! 
 




 
ikväll bestämde jag och marrebarre att vi ska ut och äta med allihopa.
så det ska det blir, tänkte pröva något lite mer "fint" uppe på Upper State. - men ändå billigt, you get my point?
imorgon ska de bli olidligt varmt, så stranden heeeela dagen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback