25 Maj.

det är helg, veckan har rullit på, med regn, med sol, vet inte varför vi svenskar aldrig kan få lite tur med vädret?
kan vi inte bara få ha en såndär otroligt fin sommar i en hel vecka? Lite Cali-style liksom. 

jag har fått umgåts mycket med min bästa polare Nellie, och fått smak av livet med barn, jag tror det räckte faktiskt, hade jag fått ett barn idag, hade jag varit redo på alla sätt och vis, jag hade blivit en king på att vara mamma, no doubts, men jag är inte klar på många sätt med att bara vara ensam, med resande, med pluggande osv, jag lånar ju bara Nellie då&då, världens goaste unge. 
skulle få henne och sova i vagnen, det är knäppt tyst i 10 minuter, jag ska kolla till henne, då tittar hon på mig och vinkar? så kaxig. 

Det har blivit fina middagar, blåbärspajer, mysstunder, hopp&bus, jag kommer inte ens ihåg hälften nu? JEANS har jag fått, två par! pannkakor med sofie. 
promenader med vovven, njutit av promenaderna i en annan stad, som jag ändå hittar i, men ändå inte kan allt? 
Kallinge är ju ingen höjdpunkt att gå i.... nuff said.

Ikväll ska jag hem till maaa dudes, och göra våfflor och kolla CL-finalen, tysk final, blir nog spännande! eller AS kass. men vem ljuger jag för? jag vill mest ha våfflor! 

om en vecka kommer marrebarre hem, då ska jag få krama om henne igen! 
och om två veckor är det dags att börja slita på tarkett, det känns fortfarande helt okej, mest för jag kommer blir SÅ uttråkad annars att jag mörda någon, och för att jag vill ha pengar, typ NU.

ska börja ändra header snart också, håll i hatten.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback