22 Maj.

halå i stugorna, igår blev de busfabriken.
en jätte lekpark inomhus, fett kul, för mig och sofie iaf, kanske inte lika roligt för Nellie, kanske för liten, eller bara var de trist just idag. - vem vet vad dessa små känner?
gårdagen bjöd sen på middag som wilmer lagat, gottit.
- Idag har jag och sofie stått med kärleksmums, så jävla gott, dessutom tog vi bara halva med koskos, så jag kunde sluka en hög (mamma fick alltid ta några med minde koskos när jag var liten) - kan la äta de, men är inte lika gott.

nu ska jag bara nerom affären, och köpa lite sylt, så ska jag laga pannkakor, sofie kommer upp för middag.
tänkte igårkväll att jag kan ju alltid kolla läget om hon vill ha lite pannkakor, "ÅÅÅHH Ja, du är världens bästa."
helt ok svar! 

roligast igår var ändå en gnällig nellie och sofie som fick nog:
"STOPPA IN NAPPEN I TRUTEN OCH HÅLL KÄFTEN!!!" - hahah, skrattade så jag höll på att dö.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha hoppas inga präktiga mammor läser din blogg ;) det har varit kul att ha dig här, hoppas du kommer tillbaka snart igen!

2013-05-23 @ 08:21:53
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback