16 Maj.

ont om uppdateringar, beror på fett tråkigt liv.
Jag har varit på jobbet, fixat kläder, schema, you name it. 
jag har hängt med grabbarna, kollat mycket fotboll, mycket hockey, mycket eurovision (?)
planerat lite saker för sommaren, börjat tänka på lägenheter i malmö (om jag kommer in)
om jag inte kommer in, kanske jag kila till australien ett litet schlag. 
det äventyret vill ni la hänga med på?! - Men vi får vänta till Juli innan det bestäms! 

Jag har hälsat på bror min på graven, det blir nog fint där när stenen och allt kommer på plats.
har ju fortfarande inte sätt den, spännande! - när jag var liten och vi hälsade på farfar/morfar.
brukade jag alltid gå runt bland alla andra stenar och kolla vilka år folk dött, och hur fula namn vissar har ... kan säga att ingenting har förändrats, det är lika kul fortfarande! (fy dig, skratta åt de döda tänker ni? men seriöst, knappast så de märker nåt) 

What else? solat dessutom, försökt bättra på min bränna, de går framåt, ser ut som jag ömsar skinn dock. 
mamma ha varit på ullared och köpt de fulaste trosorna i hela jävla världen ... JA! HURRA!

Vill man följa mig på insta, heter jag inget mindre än - maalinottosson





Kommentarer
Postat av: Louise Nilsson

När jag var liten så brukade jag gå runt och klappa alla duvor som fanns på vissa gravstenar när vi var på kyrkogården. Såg nog ganska roligt ut för jag ville klappa alla som fanns! :)

Svar: haha aw! ja de bruka finnas endel ;)
ottosson

2013-05-19 @ 20:11:22
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback