London

Då har man lämnat familjen, sitter i London och stirra! Mitt plan går sådär jobbigt tidigt imorgonbitti!
Dagen spenderades i exeter, hittade mig ett par shorts, och bikini, om de passa får vi se! Primark <3 billigt.
Dessutom hittade jag mina krämer på body shop som de slutat sälja i både USA, Danmark och Sverige ha dessutom aldrig sålt dom! Men finally!!!!!!

Jag fick pussar och kramar av tjejerna! Alan sa att dörren alltid står öppen precis när jag vill och cathy sa bara hur underbar veckan varit och att jag vet var de finns om jag vill komma igen!

Det va jobbigt, det är det alltid!
Älskar England och får nog ta och flytta hit på heltid snart, soon!

Nu ska jag ta en dusch sen somna!
Vi hörs imorgon Sverige, sen är det dags för jobb på måndag! Ingen ro och ingen vila! Joy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback