i himlen!

Jag sitter och planerar allt jag ska hinna med i England.
mest av allt ska jag bara njuta, känna ro, kärlek och fartfyllda dagar med busarna. 
jag måste in till Exeter, jag funderar också att åka lite tidigare mot flyget påväg hem och dra inom London.
bara för att andas London-lukt liksom.

Jag har bara levt på lyckan idag, om att snart få åka, om att snart får kramas, busas, bråkas. 
jag vet redan vad cathy kommer göra min första kväll i england, Spicy pasta.
Jag ÄLSKAR det, fan så gott det är. hon har gjort det alla gånger jag kommit dit, och jag är hundra på att hon kommer har det färdigt när jag landat. - bara de där små sakerna, åka till tesco och handla. 
använda pund, prata brittiska, gå omkring i kilmington. 

nog om det, nu ska jag hem till brudarna! njut av bilderna jag tog för ett bra tagsen. 

 
 






Philippa är på bilden ovanför, Gracie är under. - nej de är inte lika. 



på tiden jag var au pair tvättade jag aldrig kidsen, här har vi gjort negerbollar. 





det var också jag som lärde de alla små hyss, som man måste gå igenom i livet, som tex.
räcka ut tungan, göra fula grimaser och göra tummen upp. 







här är förresten utsikten från fönstret, det är en lugn utsikt man vaknar upp till, rogivande.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback