I left my heart in England a long time ago.

tandläkaren - 900 kronor, rena jävla rånet, tur man hade lite rabatt.
farmor & farbror - får i sig lite gratis mat, perfekt.

nu har jag fått skypa med kidsen.
det är över två årsedan jag åkte dit och vi försöker skypa två ggr varje månad fortfarande.
(lite mindre i usa pga tidsskillnaden) 

Jag: HEY GIRLS!!
de: HEEEEEYYY!!
Philippa: so, when are you coming?!
Jag: in like 3-4 weeks.
Philippa: ooooh, thats like nothing!! 
Gracie: we made pizza today!! there's quite a lot, shall we save some for you?
Jag: naaa, you eat it! so how was pre-school? any boys?!
Cathy: they have friends, that are boys, YES! 
Jag: haha if you say so ;)

vi försökte spela spel dessutom, de slog åt mig, känns så overkligt att få säga att om 3-4 veckor så får vi spela det tillsammans, tydligen ska vi rita ormar och göra fula miner när jag kommer! 
ibland tänker jag att hoppas inte jag får något jobb innan england, samtidigt vill jag ju ha ett.
får jag ett, kommer jag ju tar det, vill bara inte behöva berätta för dom isf. 
 

Kommentarer
Postat av: frida

Malin, jag önskar jag kunde säga något för att få dig att må bättre. Jag tänker på dig ofta ska du veta, jag har förstått att det va det som hände. Jag hoppas han har det bättre där han är nu, är jag övertygad om. DU är stark. Ha med dig att man kan inte hjälpa någon som inte vill ha hjälp, hemskt nog finns det ingen räddning för vissa, och det är ingen annans fel, det är sjukdomens. All styrka till dig. Kram

2013-03-07 @ 16:53:23
URL: http://kjerrulf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback