3 April åker jag till England.

idag fick jag skypa med de fina där borta i England.

Jag: omg, I haven't seen you in 1,5 years!!
Alan: I know!! and you look strange as always! ;)

Jag berättade om mina planer om att hälsa på, och de blev överlyckliga.
så då var det bestämt, den 3 April åker jag till England.
jag vet, det går inte att förklara min lycka, den är enorm. 
de sa också de betala tåget fram och tillbaka, så jag slipper det, bara flygbiljett, för 800 kronor.
det har jag ju tjänat ihop på dagiset redan! sen är det ju såklart kostnader som tåg till köpenhamn.
ni vet allt det där, mat och hus får jag ju gratis, och resor in till exeter osv. 

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!! jag ska få hälsa på världens bästa värdfamilj, världens bästa barn.
världens bästa england, världens bästa Devon! FYFAAAN!!!!!! 

en liten sak skrämmer mig dock.
Nu kan ungarna simma, cykla, skriva och läsa, de sover inte ens med blöja längre?!
hur ska man "adapt" till det? hur ska jag kunna ta in allt? jag har ju missat så mycket.
kommer får en chock, troligtvis en rejäl chock! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback